Go morgon!!!

Jag försöker ställa om lite så jag inte ska vara helt väck i Sälen på morgonen. Så idag har jag varit uppe sen sju, men det känns på kvällarna istället. Haha, får väl sova sen när vi kommer hem från snön och kylan =)

Imorgon blir det stan ett bra tag tror jag. Först Af på morgonen, sen ska jag och Emilie handla mat till sälen, Linnea dyker upp i Jönköping runt två snåret. Ska se om jag hittar ett par kängor, nu ångrar jag att jag inte köpte de snygga jag såg på rean men, men. Jag hittar säkert ett par andra =)

Linnea får hjälpa mig med packningen tror jag, för jag har alltid beslutsångest vad jag ska ta med och vad jag ska lämna hemma. Haha, och då menar jag alltid. Likadant om man ska ut, jag kan prova massa kläder, oftas slutar det med de som jag provade först.... Kanske borde lära mig något av det? Eller vad tror ni? Om två dygn så är vi uppe i sälen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0