God morgon!

Det är soluppgång! Jättefint!

Snön som de pratade om på radion verkar ha uteblivit. Jag är nästan besviken för jag vill ha bättre ridunderlag nu. Det är så skönt att ha massa tid och slippa stressa runt. Utan bara ta allt i lagom takt. Idag ska jag ut och skritta pojkarna igen. Ut och promenera en sväng och hitta på något med Lilleman också. Så jag har nog att göra.

Borde återta mitt nyårslöfte från förra året och sluta snooza. Men, det får nog bli senare... Det är skönt att snooza ibland, om det inte blir för länge bara.

Sen har jag vaknat av mig själv de sista dagarna men tänkt att klockan har ändå inte ringt, så jag har sovit en stund till. Men man blir så trött då. Fast jag vet ju inte vad klockan är när jag vaknar, den kan ju likaväl vara två mitt i natten eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0