Hmm äta nåt kanske?

Jag har bara ätit frukost idag så borde kanske fixa lite mat nu.

Har en hel del annat att göra också. Plocka ihop grejerna inför sälen kanske. Vi är fortfarande lyckligt ovetande om när, hur och var vi ska träffas. Bra kommunikation.... Men jag är faktiskt oskyldig till det, det är ju ingen som svarar när jag frågar ju.

Det kan nog bli nyttigt med fyra dagars ledigt från allt. Behöver samla tankarna lite. Det har ju hänt så mycket det sista som man inte hunnit med att fatta riktigt tror jag. Ska börja rensa i mitt liv! Mycket ska bort, bara det viktiga ska vara kvar. Sen startar vi om på nytt och hoppas att 2009 fortsätter vara bra. För om man räknar bort förkylningen som stulit 2½ vecka så har 2009 varit toppen än så länge. Jag är lycklig även om det kommer någon dipp då och då. Jag vet att det finns många som bryr sig! Älskar er alla!


Muffins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0