Jag ska ALDRIG handla på coop mer

Alltså jag undrar verkligen hur en del folk får jobb i affärer??? Är de inte där för att HJÄLPA kunderna? Inte för att vara otrevliga och bitchiga? Det här är inte första gången heller. Man kanske skulle klaga hos chefen istället.

Har jag en dålig dag får det väl inte gå ut över resten av befolkningen eller? Men jag tror att det här sättet är personen i fråga. Hon är alltid otrevlig. Så jag tänker inte handla där mer.

Sen blir det krångligt när man är van vid ica och deras varor, tex Edet (hushållspapper och toapapper - det finns inte på Coop), strange liksom.

Kvinnan i kassan var i alla fall jättegullig, så där var enda plusset på det besöket.

Sen måste jag undra om man måste kolla alla korkar och skruvar på saker man köper? Det är inte kul att ha diskmedel i hela plastkassen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0