Morning Morning

Jag börjar må lite bättre nu! =)

Bara lite ont i halsen när jag vaknade idag, nu ska jag bara se till att ta det lagom lugnt så jag inte far iväg i 110 knyck som jag brukar. Jag har i alla fall tänkt ge mig ut på galopprundor med hästarna idag. Det var visst det där med 110 knyck... Iofs jobbigt att sitta på också, men jag får väl hoppas att de inte är alltför pigga. Konditionen på mina små tjockisar måste tränas upp nu.

Slutmätning på de ska också fixas. Nästa vecka kanske? Får se vad som hinns med. Nä, vad var det jag sa att om hästarna inte skulle ha så mycket plats i bloggen??? Haha, men just nu har jag inte mycket annat att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0