Mot stan...

Ska strax in till Jönköping. Ska först till AF och sen ska jag gå en sväng på stan och se om jag hittar några kängor. Sen möter Linnea och Emilie upp så ska vi till ICA maxi och handla mat så vi överlever i Sälen =)


Jag är gryyyymt trött, men det får väl funka det också. Stallet är klart, så det är bara att packa och fixa det sista sen när jag kommer hem. Har lovat att titta förbi en sväng på jobbet ikväll också, och sen åker vi till Lisa och därefter till Isaryd, hoppas vi hittar dit i år också. Förra året var det lite si och så med det. Haha.

Det känns som jag glömt något??? Ska äta frukost innan också, har inte hunnit det än. Hmm, sängen ser såååå lockande ut just nu.

Well, frukost var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0