Motivation, motivation var är du???

Jag har helt tappat motivationen nu när jag varit sjuk =(

Jag var så pepp nu när det var nytt år och allt. Så sabbar den jävla förkylningen allt. Det är inte rättvist. Nu ska jag i alla fall vara frisk lääääänge. Motivationen kan jag nog tvinga tillbaka, men det här vädret hjälper ju inte direkt.

Laddar lite inför Sälen, har tvättat tre maskiner idag. Det började se ut som tja något slags brottsplats eller nåt här i rummet. Kläder överallt... Ligger fortfarande en massa kläder lite här och var, och papper, i mängder. Blä... Men ska reda upp allt nu i veckan.

Nu ska jag se om jag hittar nåt gott att äta och sen är det handboll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0