Nu är sängen tom

Eller inte helt... Täcke och kudde väntar på mig =)

Imorgon fortsätter jag med städningen. Jag ska SLÄNGA massa saker nu. Bara skit som tar plats och samlar damm. Vad ska jag med det till? Har massor av gamla papper från gymnasiet, jag lär ju knappast kolla på det ju? Så varför ska det då ta plats, kanske kan jag rensa ut så mina skor kan få ett hyllplan?

När jag skaffar eget hus ska jag ha en walk in closet, en stor fin till alla kläder och skor. Det är Emilie som fått mig på husfunderingar nu, attans alltså. Kan någon vara gullig och ge mig fem miljoner eller nåt så kan jag bygga mitt eget drömhus? Pool också så klart, så man kan ha poolparty =) vilka vill komma?

*dröm dröm*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0