Nytt år

Man får så mycket motivation när det är nytt år. I alla fall jag.

Så idag har jag hunnit med att rida två hästar, en timmes tur på varje i kylan. Det blev termobyxor andra turen... Sen har jag varit ute och gått en sväng också. Fixat lite i stallet och fortsatt med att vänja in Beauty med Smulan och Janne. Mycket mer har jag inte hunnit. Men imorgon ska jag gå upp tidigare än idag.

Bloggen kommer nog att komma längre ner på prioriterninglistan dock, men jag brukar kunna skriva ihop ett inlägg på ganska kort stund om jag vet vad jag ska skriva om. Och förhoppningsvis finns det en massa skoj att skriva om. Ni får väl följa mig i jakten på ett nytt jobb eller om jag kommer på vad jag vill plugga. Det vore det bästa. Men det här året har en del viktiga delar som kanske gör att det är bättre att starta med studierna till nästa höst. Men det är ju 1½ år dit. Långt bort men ändå så nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0