Opps

Har visst inte skrivit nåt här idag. Har haft fullt upp med en massa annat.

Började dagen med att snooza... Skäms! - Jag vet, och det värsta var att jag var ganska pigg första gången klockan ringde, men det är så grymt kallt och tråkigt nu ju. Ska försöka lägga av med den lilla ovanan. Kravlade mig upp till slut i alla fall och gick ut i kylan och släppte hästarna.

Sen in och äta frukost, (om nu en macka är frukost?). Förhoppningsvis kommer jag kunna äta mer nu när jag börjar röra på mig igen. Har ju varit väldigt stillasittande det sista. Men är lite orolig för lungorna känns konstiga, innan pep det i halsen när jag andades. Men jag överlever nog tills på måndag? Eller vad tror ni.

Fodring nu så jag fortsätter med ett till inlägg sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0