städa, städa, städa

Jag sitter här och röjer ibland alla mina musikfiler. Det tar en hel del plats på datorn så nu ska lite av det väck i alla fall.

Ska även spara ner alla bilder på den externa hårddisken, har en till musiken och en till alla foton. Och jag är grymt glad att jag hade den externa hårddisken när min dator kraschade i somras, alla irlandsbilder hade varit försvunna annars. Nu var det bara lite andra bilder som jag inte orkat lägga över som försvann i kraschen.

Att jag sätter mig med det här nu är mest för att jag vill spara alla bilder från Teneriffa, så jag kan rensa mina kort till digitalkameran. Har inte vågat radera de än, men det kan ju vara bra att ha tomma kort till sälen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0