The Terminal - Tom Hanks

Den har jag och mamma kollat på ikväll. Riktigt bra film =)

Men att den är baserad på en verklig händelse är ju sjukt. Jag blir så frustrerad i början när han inte får någon tolk.

Antar att de flesta redan sett den... Jag har velat se den länge men det har aldrig blivit av, men nu när dvdn pajjat så kan man kolla på gamla vhs, egentligen skulle vi sett World Trade Center, men den var inte inspelad ordentligt på boxern *morr*. Så det får bli en annan gång istället.

Nu ska jag bara vänta på att bli lite trött så jag kan sova... Det lär nog ta ett litet tag. Varför, varför kan jag inte hålla mig vaken på morgonen för? Svar? För att jag inte måste. Jag är bekväm när det inte finns ett måste... Finns det någon som kan tvinga upp mig på mornarna?

Emilie kommer i alla fall väcka mig varje morgon i sälen... Tidigt också. Förrå året fick hon nästan dra mig ur sängen sista dagen, tror faktiskt att hon stal mitt täcke?

Jag längtar nu! Det är så nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0