Vilken bil då???

Nästa vecka måste jag ringa och kolla hyrbil inför Irland. Fatta, det kommer snart vara vecka 13, tiden går så himla fort. Det är bara 1½ vecka tills vi sticker till sälen. Upp till snö, kyla och fest. Det blir underbart! Jag, Emilie, Linnea och Lisa, mina tre bästa vänner. =)

Kameran ska med och ska användas mer i år, förra året blev det inte så mycket bilder. Jag är lite kass på att använda den får jag erkänna.

Vi åker i alla fall upp på onsdagnatten om jag har fattat allt rätt. Är ju inte jättemycket saker att packa, men mina nya termobyxor och matchande skidjacka och mössa ligger på min soffa ihop med min resväska. Ska bli kul att inviga de =). Vita med hundtandsmönster, skitsnyggt!!! Och förhoppningsvis kommer jag inte frysa.

Nä, nu ska jag ner och äta lite frukost. Och ta tag i dagen. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0