Way to go Sverige

Vinst igen =)

Jag blir alltid så glad när jag tittar på handbollen. Inte samma utklassning som igår, men jag räknar med att matchen mot Kuwait blir utklassning den också. Imorgon spelar de mot Spanien, hade varit bättre att möta Spanjorerna på onsdag eller torsdag. Men, men. Hoppas alla skador och sjukdomar reder ut sig tills imorgon, blir inte så bra om två av spelmotorerna är skadade/sjuka.

Domarna var kassa i den här matchen, väldigt konstiga utvisningar på speciellt Kim Andersson. Kul att Oscar Karlen vågar ta för sig så mycket.

Men Spanien imorgon, det blir nagelbitare tror jag. Gillar att titta på matcher där Sverige verkligen dominerar, det var så det var när jag började titta =).

Lördag 17 januari: Sverige - Kuba, sändningsstart klockan 18.00.
Söndag 18 januari: Sydkorea - Sverige, sändningsstart klockan 18.00.
Måndag 19 januari: Sverige - Spanien, sändningsstart klockan 18.00.
Onsdag 21 januari: Sverige - Kuwait, sändningsstart klockan 18.00.
Torsdag 22 januari: Kroatien - Sverige, sändningsstart klockan 20.00.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0