Woohoo nu är det 2009

Det känns så bra!

Var hemma vid kvart i fyra imorse, jättetrött var jag då och somnade så gott och sov sen till kvart över tio.

Gårdagen blev bra =)

Jag och Lisa åt på DalBaffo, gottgott var det, åt kyckling med grönsaker och klyftpotatis. Smaskens! Sen vandrade vi vidare till centrum där vi träffade några tjejer från Linköping, frågan är varför de åkt till Jönköping på nyår? Det undrade de också... Haha. Fick veta att jag tydligen är lik sångaren i Pussy Cat Dolls. Får kolla närmare på det. Sen var vi tydligen saknade i Bankeryd så det blev en sväng dit. 

Har du druckit? Både Putte och Nicklas kommentar när jag pratade med dem strax innan tolvslaget. 

Näpp, ingen alkohol igår, det är så enkelt att jag är lycklig igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0