Är det inte den ena...

Så är det den andra...

Mobilen är tillbaka, utbytt iofs, men fungerande. Vad slutar funka helt då? Jo, min mp3 som jag köpte förra sommaren. Så leta kvitto och åka till expert i veckan blir det väl nu då. SUCK!!! Kan saker inte bara fungera? Mp3n har iofs varit mysko med batteritiden som verkligen inte varit som den skulle. 24 timmars speltid, sure... Inte i närheten, klarade ju inte ens dagskiftet det sista. Vilket är typ 8 timmar. Så man kan ju undra?! Aja, ska leta fram kvittot och åka in med den i alla fall. Så får vi väl se, den är ändå inte särskilt praktisk, men är ju lite mer minne i den än i dem andra. Trist i alla fall när grejerna slutar funka bara sådär. Knall fall, död....

Men, men det finns väl en mening med det också.

Funderar på om jag ska bege mig mot sängen snart? Är liiiite trött idag. Undrar varför, har ju varit en relativt lugn helg. Lagom med sömn, i alla fall i söndags, blev väl lite sent i fredags, kanske.

Har en massa saker till att ta tag i. Imorgon?!?! Och så kom jag på ytterligare en sak. Haha. Imorgon som sagt. Eller i veckan åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0