Dagen

Idag har jag hunnit med en del faktiskt.

Var inne i stan, jag och Carita var och hälsade på farmor på sjukhuset. Blev kvar där en stund. Sen åkte vi förbi Jula och hämtade en sak åt mamma. Därefter vidare till AF, sen var syster godissugen så in en sväng på VIP eller hemmakväll eller vad det nu heter. Synsam och hämta linser och sist bort till Ica Maxi och handla lite. Blev varsin glass också.

Sen har vi varit ute och ridit en lång sväng i skogen. Kul med sällskap, tror att hästarna tycker detsamma. Träffade några "grannar" på vägen hem som vi pratade med en stund. Trevligt när man kan stå och prata lite med grannarna, de har vi aldrig träffat innan vad jag minns.

Lasttränat med Lilleman har jag också hunnit med. Jag tycker så mycket om den hästen! Han är underbar. Coolaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0