darling är hemma

Igår var jag på MediaMarkt och hämtade telefonen! Äntligen, den har varit borta i tre veckor. Vet inte vad det var för fel på den, men den var i alla fall utbytt, så ny telefon, dock fick jag behålla min gamla batterilucka?! Haha, lite mysko. Men den är ju snyggt sliten så spelar inte så stor roll. Kommer dock sakna mitt "senilband". Får köpa ett nytt.

Åskade som bara den igårkväll ju, ett hus vid Habo kyrka började brinna. Otäckt, det har varit många bränder i veckan.

Nu får det strax bli sängen. Är jättetrött. Och snart är det ju ny arbetsvecka. Två till veckor sen semester ett litet tag.

Borde kolla flygbiljetter imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket hus? =S Läskigt när det är så nära!

2009-07-04 @ 22:53:40
URL: http://aramennoc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0