Deprimerande väder

Om solen kunde titta fram lite nu det sista på min semester så skulle jag bli JÄTTE glad. Det här urtrista vädret gör mig mest bara nedslagen och ledsen. Det är inte så roligt att göra något alls. Blir inte heller peppad att göra något. Ond spiral. Nästa vecka drar det igång igen också, full fart från tidig morgon till sen kväll. Då blir orden JAG SKA BARA väldigt vanliga igen...

Nu är frågan om jag ska ta en ridtur i skogen med en häst och sen roa mig med att städa bland alla kläder ikväll, eller om jag ska låta hästarna vara och ta tag i städningen direkt. Har en känsla av att om jag rider en häst eller två så fastnar jag här framför datorn, men vad är det som säger att jag inte gör det i vilket fall. Disciplin??? Det är lite illa med det just nu tror jag. Lär väl börja ösregna på mig om jag beger mig ut i skogen, men den risken får jag väl ta. Ska höra med lillasyster om hon vill ta den ena hästen.

Hörs senare!


Lilla hjärtat hoppar i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0