fortsätter...

Vad heter du?: Colleen
Ålder: 23 
Längd: 172cm
Vikt: 56
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: gröna typ
Beroende av: en massa saker
Hur mycket smink använder du dagligen?: maskara
Vad har du ätit idag? frukost, lunch och godis
Dagens klädsel: hunnit med några, just nu träningsbyxor och tröja
Glädje just nu? en hel massa saker
Irritation just nu? insektsbettet på mitt finger som gör *** ont
Senaste låt du hörde?: När vi två blir en - Gyllene tider
Senaste inköp?: (?) en påse godis och en dricka
Vilka hårfärger har du haft?: samma som alltid
Brukar du äta frukost? ALLTID!!!
Vad gör du om helgerna?: beror helt på
Gillar du att få uppmärksamhet?: Det gör väl alla
Husdjur: en katt och några hästar (om de räknas som husdjur) säkert några dammråttor också
Hur är ditt hår?: axlarna, borde klippa mig igen
Brukar du bädda sängen?: det händer väl ibland, men jag har hört att man inte ska göra det
Har du mest skivor eller filmer?: FILMER.
Favoritaffär? MQ får det nog bli

Vad har du på väggarna?: Tapeter...
Hur många timmar sover du per natt?: för få för det mesta
Beskriv dig själv med tre ord?: Glad, snäll och omtänksam
Vem betyder mest för dig?: alla mina vänner, familj och hästarna
Föredrar du att vara singel?: Inte med rätt sällskap...
Är du singel?: ?
Senaste hångel?: nån vecka sen
Är du nöjd med dig själv?: jodå
Hur mår du just nu?: trött annars är det väl bra
Senaste program du såg på?:ingan aning, det var länge sen
Senaste film?: minns inte, pinsamt, undrar om det inte var bio Johan Falk - gruppen för särskilda insatser
Vad var det senaste du sa?: jag får väl ställa klockan
Hur ofta tvättar du ansiktet?: haha ska man ha koll på sånt?
Vem vet mest om dig?: ingen vet allt om mig i alla fall, men Lisa vet nog en hel del
Vad har du i ditt fönster?: Lampa, ljus, snäckskal från Irland och några andra saker
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Mamma
Hur dags gick du och la dig igår?: La mig 23 och då var jag knappt vid medvetande... (ingen alkohol dock)
Och klev upp?: hmm, minns inte, halv tio kanske
Vad behöver du mest just nu?: En kram och mys
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: nja, det undrar jag
Har du bra minne?: för det mesta, men har varit kasst ett tag - stress...
För eller emot plastikoperationer?: upp till var och en
Vad ska du göra ikväll?: spikmatta!!! <3
Svårt eller lätt för att sitta still?: beror på situation
Brukar du se ner på andra människor?: det är nog inte ofta i alla fall
Är du enkelspårig?: haha ingen aning
Hur vill du avsluta det här?: haha, ganska kassa frågor... återigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0