Go morgon

Jag lät bli snooze idag, även om jag nu längtar tillbaka till sängen. Är det riktigt illa så kommer jag dyka ner där igen när bilen är lämnad. Men ska försöka att låta bli.

Drömde en så konstig dröm inatt. Helt osammanhängande och ja, lite halvotäck om man som jag är höjdrädd. Väldigt mysko dröm. Kanske därför jag är trött nu också, ingen mardröm men närapå i alla fall.

Nu ska jag hämta fram bilen och tömma den på lite saker som inte behöver ligga kvar i den. Bla saker som ska till hon som har hand om connemarasakerna, grejerna har legat där sen Björbäck, haha. Får väl följa med upp till riksen skulle jag gissa på.

Nä dags att dra! Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0