Hej hallå, jag lever faktiskt

Var jättelänge sen jag skrev tror jag.

Har varit fullt upp ett tag, men snart är det semester. Jobbar lite i helgen bara, sen TVÅ lediga veckor! Wiihoo =)

Jag har lite flyt med mina trasiga teknikprylar får man väl säga... Telefonen blev ju utbytt och i veckan lämnade jag in min mp3 som varit knas, och idag ringde de och sa att den blir utbytt till en nyare modell, och svart också =), så flyt som sagt. Nu är frågan bara vilka hörlurar som hör till vilken mp3, jag använder liksom inte de som kommer med, kan inte ha såna. Så båda får väl följa med så kanske de vet där? Undrar när jag ska åka och hämta den bara?

Nu ska jag strax bege mig ut och rida och sen duscha. Lägga i en tvätt var det ju också, glömmer ju bort det mesta just nu känns det som.

Har precis bokat flygbiljetter till Frankrike också, 16-19 september =), ska bli roligt att komma iväg lite. Bort från stress och vardag.

Men som sagt, semester på måndag. Då ska jag fixa med lite papper och grejer, och ringa några samtal. Hoppas på bra väder så jag kan tvätta stallet, eller så blir det stalltvätt i vilket fall, så jag slipper det sen. Städa lite ska nog också hinnas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0