Hejsan svejsan

Inte hunnit skriva här idag kom jag på.

Igår tog jag tag i klädhögen! Bra gjort. Men fortfarande skulle jag verkligen behöva STÄDA.

Idag har solen skymtat fram, eller när jag gick ut för att sola försvann den... Så jag låg där lite halvt under täcket och slumrade ett tag. Sen nu tittade den fram en stund igen, men gick åter i moln och då tröttnade jag. Så nu funderar jag på vad jag ska hitta på. Det är lite för varmt för att rida än så länge. Skicka ett mess till Lisa och åka och bada kanske? Men det är kanske lite kallt för det i luften. Lika kass sommar i år som förra. Någon supervarm vecka och sen bara mulet och regn. Hoppas att augusti blir lite finare i alla fall.

Tacos till mat idag kanske? Får se vad som orkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0