hmm, måndag

Vet inte vad jag ska skriva för överskrift idag. Men i alla fall, måndag, ny vecka. Full fart från första början. Tiden idag har bara forsat fram. Skönt det iofs, men nu är jag trött. Har dock en del att fixa med innan det blir sängen. Inte för att jag brukar lägga mig vid tio över sex... Det händer nog väldigt sällan. Haha,

Planer för veckan??? Lördag - Björbäck.
Annars INGENTING. Det är ovanligt bigtime. Men det lär säkert ändras. Förvånar mig inte alls. Fortsätta tvätta stallet också, kanske? Men det får gärna vara lite soligare, började i lördags, men det åskade och blev inte riktigt som jag tänkt mig.

I fredags träffade jag Lisa en sväng, gick runt lite på Ikea och tittade.


Känns som jag bara svamlar när jag skriver?


Jobbar två veckor till, sen är det två veckors semester. Hoppas det fina vädret kommit tillbaka tills dess! Men nu skiner solen faktiskt ute. Ska väl bege mig ut och rida lite. Men en liten powernap skulle inte sitta fel... Haha, får bli en annan gång dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0