Min parfym är slut =(



Men saken är den att jag har ju x antal andra parfymer som ännu inte är tomma. Ändå tänker jag varje gång jag är på stan att jag borde köpa en ny. Det är som en besatthet. Eller kanske inte besatthet, men jag vill köpa en ny, men samtidigt vet jag att det finns några andra att ta slut på först. Så nu är jag duktig och har tänkt att inte shoppa mer på ett tag. Det ni! Min garderob är ganska full också, så det är inte direkt för att jag behöver något som jag köper det. Det har blivit lite som ett beroende. Inte bra alls. Well kläderna får knappt plats så där är det inköpsstopp om det inte skulle vara något väldigt speciellet.


Förra året, mycket ledig plats.... Det ser inte likadant ut nu kan jag lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0