Motivation noll...

Det finns ingen motivation för bloggen alls just nu. Känns lite tråkigt, för det är så roligt att gå tillbaka om nåt år och titta. Så får nog bli lite seriös i alla fall. Lite svårt att minnas vad man haft för sig annars.

För lite sömn inatt... Men supergod frukost och ett mysigt bad jämnar ut förlusten av sömn! Vet dock inte om huvudet håller med mig, men äh. 

Gårdagen spenderades på A6 ihop med Annika. Jag hämtade ut min mp3 som jag fick i utbyte mot den andra som inte funkade, tur att jag orkade pallra mig iväg och klaga... Har dock inte laddat den än. Inte haft tid och ork. Var i alla fall smakråd till Annika, =) kul, annars är det oftast jag som provar kläder. En massa affärer hann vi med, sen tänkte vi äta köttbullar på Ikea, men ändrade oss när vi stod i kön (skönt med andra som också har beslutsångest). Så det blev tacobuffe, men den var inte så god. Sen gick vi till apoteket, men där var det kö, men vi tog en kölapp och skyndade bort till Coop och sen var det lagom till vårat nummer när vi var tillbaka vid apoteket! Perfekt! Smarta tjejer!

Sen åkte vi förbi ett par affärer vid Eurostop också, sen vidare mot Bankeryd och Anza en sväng, var något som de inte fick ordning på där så Annika blev inringd. Efter en stund där så styrde vi mot Risbro för att hämta barnen som var ute och fiskade med Mackan, Nicklas och Manne. Satt vid sjökanten vid ett bord och åt choklad och jordgubbar medans vi väntade på grabbarna. Underbart i solen! Även om det blåste lite grann.

Annika och barnen hängde med en sväng hem till mig och Tea var ute och red på Loppan. Så duktig!

Fullspäckad gårdag med andra ord. Imorgon blir nog lite lätt stressad också, men sen ska jag nog varva ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0