och en lista

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? vet inte faktiskt
Vad tycker du om kärlek? - vad vore världen utan kärlek???
Har du flashat/strippat nångång? - Haha, det har säkert hänt
När kramade du någon sist? - innan idag
Saknar du någon speciell person? - nej inte just för stunden, men det kan ju ändras om några timmar...
Har du svårt för att bli kär? - kan så vara
När kysste du med någon sist? - i måndags
Ångrar du det? - nej varför skulle jag det
Är du singel? - pass
När fick du senast en komplimang? - ingen aning
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nope
Gjort något riktigt dumt: - det har jag säkert gjort
Gjort nåt olagligt: - ja
Blivit polisanmäld: - nej
Fått din mamma att gråta: - har jag nog
Skämts över dina föräldrar: - tror jag alla har någon gång
Skämts över dig själv: - det har säkert hänt
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Dricker du: - de händer väl
Vilka kläder sover du i: - inga, sover alltid naken
Vad hatar du verkligen: oj, hata är ett starkt ord
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:  nej
Är du ensam nu: - ja
Vill du gifta dig: vet inte, klarar mig nog utan haha
Vill du ha barn: - ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - jag
Såg dig gråta: hm, mamma?
Fick dig att gråta: - mamma igen
Du delade en drink med : Putte I think
Du gick på bio med: tror att det var Mackan, Annika, Putte, Manne och Nicklas
Skällde på dig: vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: nej
Kramat någon: Ja - jag gillar kramar!
Pussat någon: Ja - pussar är oxå bra!
Köpt någonting: nej
Sjungit: det har jag nog gjort

HAR JAG?
Digitalkamera: ja en sån har jag, eller två är det väl....
Telefon på rummet: ja två till och med
Egen dator: JA
Könssjukdom: haha, nej
Husdjur: Muffins <3
Bra kompisar: Underbara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0