Fullspäckad helg

Det har varit fullt upp hela helgen.

Igår var jag och mamma och lämnade Beauty och Janville hos pojkvännen i Okome (nära Ullared). De får lite semester hemifrån någon månad. Jätteduktiga var de att köra ner, förutom när Janne fått loss ena grimskaftet och hög efter Beauty. Sen uppskattades det inte att Beauty stod och stampade heller, det gjorde fröken Janne lite grinig. Väl framme lastade vi ur själva, vilket gick super det också! Underbara hästar. Sen parkerade vi de i varsin box och de var så nöjda så! Känns jättebra att ha de där nere! Sen fikade vi och pratade lite innan det var dags att bege sig hemåt, men innan vi styrde helt hem så blev det en liten tripp till Gekås. Så nu är jag numer ägare av en spikmatta =)

En del andra saker fick också följa med, lite kläder och sånt. Passade även på att köpa lite presenter till kusinerna som fyllt år. Och ena kusinen åker till USA i en månad snart, hmm vaddå avis??? Jag vill också ju, haha.

När vi kom hem så åkte vi bort och röstade i EU valet, så nu får vi gärna klaga lite på EU, ni som inte röstade... Ni ska inte heller klaga!

Sen var det i princip läggdags, lite fix med hästarna först bara. Helt totalt slut. Och så är jag uppe tidigt idag också, solen väckte mig vid tio över sju, men skulle i alla fall gå upp vid halv åtta för att ringa veterinären och kolla tid för vaccinering. Men det är ingen som svarar =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0