Jag lever

Men dygnet skulle behöva några timmar till för att jag ska hinna med allt...

I helgen har jag haft fullt upp, har brännt min ena axel i solen. Supersnyggt liksom...

Även hunnit med att tvätta bil och transport, gå på rix fm festival och träna lastning med några hästar. Nu är det full fart igen, jobbar 6-15 från och med idag så kanske hinner jag med att skriva lite. Men nu borde jag egentligen gå och lägga mig, men är inte trött, kanske för att jag låg i solen och halvslumrade när jag kom hem, ska försöka sola bort fulbrännan om det går. För det ser inte klokt ut.

Har säkert glömt en hel massa som hänt, men det kanske jag hinner med någon annan gång.

Golfen var rolig också.

Så full rapport från helgen om än lite halvt oseriöst skrivet.

Natti natt! Sov gott och dröm trevlig drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0