Kassaste uppdateringen på länge...

Sorry för det, men när tiden inte riktigt till så får bloggen stå tillbaka.

Har varit fullt upp i flera veckor, inte lär det bli lugnare heller. Behöver lite tid att varva ner snart. Idag har jag i alla fall legat på spikmattan ett bra tag och nu känns ryggen inte alls så stel och knutig som den var efter jobbet. Egentligen har jag inte tid att sitta här nu heller. Borde verkligen städa, och försöka komma på vart jag lagt mina bikini??? Om någon vet så säg gärna till, för det är min favvo som är "försvunnen", har väl lagt de på nåt riktigt bra ställe skulle jag tro...

Nu har jag skrivit på det här inlägget i evigheter ju. Som sagt, tid är det inte gott om för tillfället. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0