Kick it...

Favorittidning: Cosmopolitan

Bästa saken som hände i sommar: ? sommaren har precis börjat ju

Favoritplagg i garderoben just nu: någon av alla klänningar

Längd: 172 cm.

Byter gärna garderob med: Ingen aning
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, lite trist kanske...

Jeans eller mjukisar: jeans borta - mjukisar hemma

Mig själv med tre ord: Envis, tävlingsinriktad och social?!

Jag tränar: räknas ridning eller?

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.

Humör just nu: ganska bra, men väldigt trött
Kläder just nu: shorts och linne

Vad sa du senast: fattar inte att man ska minnas sånt?

Hur många kuddar sover du med: en eller ingen

Morgon- eller nattmänniska: beror på

Sparare eller slösare: jag är duktig på att spara, haha

Bästa film: oh my, skitsvårt ju, 10 orsaker att hata dig är bra

Har du några homosexuella/bisexuella vänner: vilken fråga... känner väl ett par

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja. Varför skulle det vara omöjligt

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett barn räcker

Bio eller promenad: svårt, vad sägs som bio och sen promenad?

Är du kittlig: Jag? Kittlig? Vem har skvallrat om det?

Snarkar du? nej, ingen har någonsin sagt det i alla fall

Stjärntecken? kräfta

Rädd för insekter? nej

Äckligaste insekten: fästingar

Det här är jag bra på: prata, haha

Bästa bok? minns knappt vilka böcker jag läst ju

Vad vill du jobba som?  tänk om jag visste det...

Chips, morötter eller godis? Godis!!

Pizza eller hamburgare? pizza tror jag

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? det vet man aldrig 

Stökigt eller välstädat? (ditt rum): just nu, total katastrof...

Gungar du på stolen? ja det häner

Vilken hand håller du gaffeln i? beror på

Gillar du att sjunga? haha, ja i duschen eller bilen när ingen hör
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? Te.

Har du en besatthet? tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0