Lång lista =P

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sistadu träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 172
4. Vilken var den senaste film du sett? Hela filmer? Death race i fredags
5. Vem ringde du senast? Hmm, tror att det var till Nina
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? det tar fem timmar att skriva ett sms. Suck
7. Vad är dagens planer? Lipa lite till över att min mobil gett upp och gått i graven och sen bege mig ut i stallet och rida ett par hästar
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad det gäller, men just nu har jag noll lust att skicka sms, så jag kommer nog ringa de flesta... 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? för några minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? gröna
12. När vaknade du idag? vaknade och vaknade... klockan ringde vid fem
13. Har du någon gång hittat en katt? hmm hittat??
14. Vilken är din favoritplats? stallet
15. Vilken plats föredrar du minst? offentliga toaletter, haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn? vet inte riktigt
18. Vem fick dig att skratta senast? killarna på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha, ja typ
20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar älskling
21. Sover du med eller utan kläder på dig? inga kläder alls
22. Hur många kuddar har du i sängen? just nu två, men brukar bara vara en
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror ju på var man är och vad man gör
26. Är du social? Jag är super social
27. Vilken är din favoritglass? äter inte så mycket glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en gård =)
29. Tycker du om kinamat? nja
30. Tycker du om kaffe? Nope, så gammal är jag inte...
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice eller te
32. Sover du på någon särskild sida? Jag kan anpassa mig
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? mysa är mys!!!
35. Är du en beroendemänniska? En vad???
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min faster, haha
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, det kan väl de flesta 
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej det tror jag inte i alla fall
40. Föredrar du havet eller en pool? havet är ju superhärligt
41. Vad spenderar du helst pengar på? Beror på vad jag är på för humör
42. Äger du dyra smycken? nej
43. Har du någon gång testat narkotika? näpp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en godisbit
45. Vem är den roligaste människan du känner? vet inte faktiskt
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på hakan som jag fick när jag ramlade i golvet
47. Vad har du för ringsignal? vet inte, min telefon är ju död och har ingen aning vad det är för signal på den andra jag har nu
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja nåt finns nog
49. Flirtar du mycket? haha, jämt typ, men oftast utan att tänka på det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? teneriffa i höstas
51. Kan du byta olja på bilen? med lite hjälp så kan jag kanske det
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Vet inte, var för länge sen jag läste
54. Läser du dagstidningen? nä, jag hinner ju ingenting längre, men brukar kika på aftonbladet eller extressens webbtidningar ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ridsport
56. Dansar du i bilen? hehe typ
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix fm, vad annars???
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mina initialer på jobbet när jag skrev under pallflaggan, eller om det var när jag fyllde i ordern???
59. När var du i kyrkan senast? På en begravning för några år sedan
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0