Nya tag??!!

Jag hinner inte med bloggen, sorry för det... Men det är så mycket annat just nu. Saknas många sovtimmar de sista veckorna, så egentligen borde jag lägga mig, och det ska jag göra alldeles strax. Tänker inte lova att blogga ikapp, för det lär jag i alla fall inte göra. Idag har jag slumrat nån timme i alla fall, mys!

Sen blev det lite shopping på A6, eller shopping? Men lite lunch och sen inhandlande av mat till imorgon. Hann förbi en sväng till granngården och köpa mat till Plutten också. Regnade som bara den gjorde det också, då ska man helst ligga inne framför en brasa och bara mysa.

Jag har ingen koll på vad jag skrivit här och vad jag inte skrivit...

Träffade Emilie en snabbis idag, överlämnade en fölgrimma till henne. Vi måste ses snart igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0