Tiden försvinner ???

Var tar tiden vägen egentligen? Idag har jag visserligen sovit lite extra länge, men vaknade vid 7 först... Kände att jag behövde sova lite till, har varit för lite sömn de sista veckorna. Så har somnat om några gånger till efter det, så sov till 11.

Midsommar var toppenbra, alla hade trevligt tror jag. Det hade ni gjort bra tjejer!

Igår roade vi oss med lite städning även om jag inte kände mig särskilt delaktig. Fixade lite mat och tittade på Den tredje vågen, så nu har vi kollat på alla filmer inför fredag när nästa film har premiär: Johan Falk - gruppen för säskilda insatser. Och på lördag blir det Liseberg om det är bra väder =)

Skriva en lista för veckan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0