Tröttare än tröttast

Idag blir det sängen tidigt, tidigt, tidigt.

Skulle lätt kunna somna sittande. Vädret är återigen kallt och mulet. Solen var trevlig så länge den varade... Om det är som förr om åren så är väl sommaren slut nu då. Bara regn att vänta fram till det börjar snöa. Haha, nä nu ska vi inte vara såna.

Idag är jag sur!!! Och irriterad!!! CN?? Vilket skämt... Jag tänker aldrig mer skriva om det ska vara så här. Hur kul är det att slita med artiklar i flera timmar när de ändå inte ser ut som jag skrev dem??? Då kan det liksom lika väl kvitta, jag har en massa andra saker som tar sjukt mycket tid som jag likaväl kan roa mig med. Istället för att lägga en massa tid på sånt som man inte hinner med egentligen.

Sen SLU??? Vad i helvete håller dem på med där egentligen? Tre förbannade månader, lite mer till och med. Och så ska man behöva betala, när tjänsten inte utförs som den ska? Jag säger då det...

Vet ni hur mycket enklare det skulle vara om man slapp sova? Då skulle jag hinna med lite mer saker, sånt som inte hinns med nu. Som matlåda tex, den får jag fixa imorgonbitti. Lilleman och Cirren var förövrigt duktiga och sparkade sönder sina foderbunkar, smart liksom, egentligen borde de få vara utan havre imorgonbitti. Men Lillemannen behöver lite mat i alla fall. Han är den enda som inte är tjock...

Onsdag imorgon, då är snart halva veckan avklarad. Sen börjar det om igen... Vad är det för liv egentligen?

We live to work... Thats life


Egentligen hade jag tänkt bränna en skiva med bilder nu, men jag orkar inte. Duktigt att hinna skriva ett inlägg här i alla fall. Och förresten så har jag inte lagt in alla bilder på datorn, så det hade ju inte gått i vilket fall. Får se när jag hinner med bloggen nästa gång. Imorgon blir det väl hästarna som ska få röra på sig. Borde börjar träna lite också, springa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0