Burr burr

Jag fryser.

Huvudvärken har släppt i alla fall, men jag är nog lite hungrig nu. Inte konstigt med tanke på hur äcklig hamburgaren var som jag åt innan. Det är säkert därför jag mår lite illa också. Roligast (egentligen kan man väl inte kalla det roligt...) var att jag fick beställa min mat, men sen tog det tills min hamburgare var klar tills Emilie fick beställa.... Kul liksom, då hade jag ju hunnit äta upp. Sen glömde han att ge mig drickan också. Suck, antar att han kanske var ny, annars var det illa.

Har varit ute med en häst och har den andra kvar. Tror att det får bli en promenad till fots, skönt att få gå lite själv också. Och fortsätta fundera. Sen är det färdigfunderat för idag.

Inga som helst planer för kvällen. Det blir nog en film eller två. Lagom jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0