Emilie - öppet hus - shopping

Det är vad jag roat mig med idag. Fixade iofs stallet på morgonen också.

Sen mötte jag Emilie i stan, vi var på öppet hus på högskolan. Men jag har ju inte den blekaste vad jag vill plugga. Det var i alla fall massa gratis godis överallt. Kom på nu att jag glömde alla papper i bilen...

Sen blev det lite mat på Sibylla och en sväng på stan. Hittade gulligaste kepsen på H&M. Eftersom det var kö på ovanvåningen gick vi ned i källaren, och där hängde en så fin jacka. Så den fick också följa med hem. Nu räcker det med shopping ett tag.

Ska strax ge mig ut i stallet och rida ett par hästar, bara huvudvärken ger med sig. Behöver fundera lite och det finns inget bättre ställe än stallet att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0