Full fart hela dagen

Jag har fångat motivationen igen =)

Men det betyder att jag inte hinner med allt annat som jag borde. Snart får jag nog göra mig ett schema. En sak som i alla fall är bra är att det är ljust vid klockan sex på morgonen. Då är det enklare att inte gå och lägga sig igen. Imorgon ska jag in till arbetsförmedlingen, något roligt möte... Sen ska jag till Lantmännen/Granngården eller vad det nu heter nuförtiden, foder till hästar och hönor. Tror att det blir lite lucernhack till Lilleman också. Sen tror jag att jag ska gå en sväng på stan, måste ta med skorna som det var fel på. Har ju inte varit på stan sen jag köpte dem...

Innan allt det här ska jag fixa stallet och rida en häst har jag tänkt mig, och äta och duscha. Tror ni jag hinner? Eller ska jag skippa ridningen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0