Go morgon

Det snöar ute igen. Snart ger jag upp! Det här vädret tar bort all motivation. Jag går på auotpilot tills våren är här tror jag. Och det är kanske tur. Annars skulle jag nog bara sitta i sängen och grina.

Hästarna är blöta, har varit ute sen tidigt så idag blir det nog ingen ridning. Men jag har iofs massa att fixa inför morgondagen i alla fall, så det gör egentligen inte så mycket. Batterier till videokameran ska laddas, kameran ska fixas med alla minneskort och jag ska spara ner alla bilder på hårddisken. Lika bra att lägga in musik och filmer samtidigt.

Ringa ett par samtal om jobb också, sitta i kö till AF telefon, det blir väl kul? Sista var det jättelång kö, irriterande!

Nu ska jag kolla om det finns några till jobb att söka innan jag ringer AF.

Lite trött idag, Lisa och jag kollade på film igår och det blev ganska sent. Är för övrigt lite avis på gamla jobbarkompisarna som är i Sälen nu, sitta i en bastu skulle inte vara fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0