God morgon sista mars

Japp, imorgon är det april. Då måste det ju vara vår! Eller hur?!

Solen försöker titta igenom molnen och jag hoppas att den lyckas framåt dagen i alla fall. Det blåser inte lika mycket ute nu som det gjorde igår och inatt. Men det är egentligen bara bra att det blåser, snön försvinner fortare och det torkar upp. Är ganska geggigt överallt.

Har precis ätit frukost vid datorn, samtidigt som jag svarat på mail och ringt ett samtal, fick inte svar på min fråga så får ringa igen vid 12-tiden. Suck, ogillar när papper försvinner på posten och speciellt när det är viktiga papper.
 
Ska kika runt lite till på nätet nu så kanske det blir nåt mer inlägg innan jag ger mig ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0