Hmm, hamnade på Linas blogg och där var en utmaning =)

Alla som läser måste lägga in i sin blogg...

Vad har du för färg på dina ridbyxor?  Gråa, svarta, vita (och olika varianter av de färgerna)

Har du ridstövlar eller ridskor?
  Bara ridstövlar, graninge på vintern, annars läderstövlar

Vad är din favorithäst för ras? Connemara

Anväder du chaps? Aldrig

Vad har du för storklek på din hjälm?  55

Hur högt har du hoppat?  135cm med B- och C-ponny (liten och dum...)

Hur bra tycker du ditt stall är från1-10?   Eget stall så 10a

Är hästar ditt liv? De är en stor del av mitt liv i alla fall

Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Finns väl en del hästgrejer, ja 

Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? Japp

Har du ridit en hel svarthäst/ponny?  Ja, min vackra!!!

Har du ridit en fjordning? Jag tror inte det

Har du ridit en shettis?  Ja, en svart busig

Har du ridit en travare? Ja, några stycken på en praktik

Du har hoppat högre än 50cm?  Ja

Du rider dressyr i bland? Eller väldigt ofta...

Du andväder alltid hjälm när du rider?
Ja skulle inte falla mig in att rida utan

Du kan stallreglerna? Det är mina egna regler, så ja

Du är istallet mer än 7 gånger i veckan? Ja, det blir nog fler än sju gånger

Har du en speciell favorit häst/ponny? Ja

Du rider mer än 4 gånger i veckan? Ja

Du bor nära ett eller flera stall?  Ja, 50 meter

Du går på ridskola? Nej

Har du ridit ute i skogen på en häst? Ja

Du har ridit ute i skogen på en ponny?  Ja

Du brukar rida i ridhus eller paddock?  Ja

Har du haft sommarhäst? Nej, har ju egna hela året

Har du ridit mer än 1 år på ridskola?  Eh ja

Tycker du om att hoppa?  Nja, men jag försöker komma igång igen

Tycker du om att rida dressyr?  Japp

Har du ridit in en häst/ponny? Några stycken och fler lär det bli

Vad är det högsta du har hoppat med ponny?  135 cm

Vad är det högsta du har hoppat medhäst? 120 cm

Vilken färg tycker du mest om på hästar?  Svart

Hur många hästar har du haft? 11, men 9 av de har vi fortfarande

Rider du för någon privattränare? Inte för tillfället

Hur länge har du ridit?  Sen jag var typ 3 år, så 20 årsjubileum i år

Vad fick dig att börja rida?  Mamma

Har du tävlat?
Ja

Isf, hur höga klasser? LB dressyr och LB hoppning tror jag

Vilken gren gillar du mest? Dressyr

Vilket ridläger är bäst?  Mullsjö när jag var jätteliten

Har du egen häst? Ja

Isf, vad har du för sadlar? flera olika

Vad har du för träns?
hästarna har varsitt

Hur många täcken har du? ska jag räkna? det är över 20 skulle jag tro...

Hur många benskydd har du? många par

Hur många vojlokar/schabrak har du?  Ingen aning, men det är en hel del
Hur många grimmor har du? massor, borde rensa....
Hur många grimskaft har du?
en hel massa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0