Klar för idag

Har inte hunnit med någon inladdning av filmer, får ta det imorgon istället. Var ute i stallet tills klockan sju, då var det fortfarande ganska ljust. Var iofs inne en sväng vid tre och åt lite mat och satt en stund framför tvn, fixade all disk som stog och tvättade mina stalljackor som började bli väldigt smutsiga.

Så jag är väldigt nöjd med min dag. Har hunnit med en hel del. Gick en sväng i hagarna och borstade bort en massa gammal päls på hästarna. Våren är nog på väg nu, för de fäller en hel massa. När mamma kom hem så tog vi in Cirren och Lilleman så jag kunde rida en sväng. När Cirren och jag var tillbaka fick Lilleman komma ut en sväng i gången och göras lite ren och trassla ut man och svans. Det är dags att sätta igång på allvar med honom nu. Ett år kvar till hingstpremieringen på ett ungefär. Så vi har lite att träna på.

Nu ska jag återgå till msn och mitt samtal med Lisa.

Hörs kanske senare, annars blir det mer update imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0