Lite från shoppingen också kanske?

Blir inga bilder... Kanske, kanske orkar/hinner jag det någon annan dag. Men jag tänker inte lova något... För fortfarande saknas det bilder på bilen (som jag förövrigt har på datorn nu - blir nästa inlägg...) och på sadelkammaren (som det också finns bilder på, måste bara plocka ihop dem också - så det skjuts nog på framtiden).

Well, hittade lite smått och gott på Gekås. Några saker till hästarna följer nästan alltid med hem. Och tre filmer! The fast and the furious, 2 fast and 2 furious och World trade centre, missade ju den när den gick på tv. Vet ju inte hur WTC är, men de andra är ju riktigt bra! Action med bilar liksom, och sen en katastroffilm.

Köpte även lite presenter till lillasyster som fyllde år igår. Och hon har smitit till Stockholm på konsert idag så jag och mamma har två hästar extra i helgen.

Lite kläder blev det också, hittade några snygga stickade tröjor i en riktigt fin modell, så det fick bli en av varje färg. Billiga var dem också. Några skjortor fick också följa med hem. Och ett par fleecetröjor som alltid är skönt att ha!

Säkert en massa till saker som jag glömt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0