Lite till snö kanske?

Japp, ännu mer snö.

Varför? Det är nog en fråga de flesta ställer sig... Inte lär det finnas något svar heller.

Jag är så less på det här vädret nu, snön kan väl hålla sig uppåt? Här nere vill vi ha vår nu. Premieringen i helgen blir ju inte rolig om det ska hålla på att snöa en massa.

Idag har jag roat mig med att städa lite grann, tvättat några maskiner tvätt och sen ridit ett par hästar. Hade tänkt kolla på jobb nu men jag är sååå trött. Får göra det imorgonbitti. Upp tidigt och släppa hästarna och sen tror jag att jag ska hålla mig uppe. Ska träffa Lisa imorgonkväll också, egentligen skulle vi varit på Irland nu, längtar dit en hel del. Men det blir ju fler resor.

Hörs väl imorgon antar jag...

Och Emilie - Du får inte sluta blogga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0