Minnet är inte vad det har varit

Trodde att jag skrev imorse, men det gjorde jag visst inte. Idag har jag varit på Scandinavian photo med lillasyster och sen blev det några timmar på Anza, kul att träffa allt folk. Det blir ju inte så ofta längre.

Det har snöat idag också, så nu är det en halv decimeter snö ute igen. Inte kul... Jag vill ha vår nu (har jag sagt det innan??), det vet jag väl att jag har. Men just nu känns våren såååå långt bort. Men det säger väl svisch så är den här.

Har fixat hela stallet idag, så det tog lite längre tid än vanligt. Men jag har ju ganska mycket tid så egentligen bara bra. Men jag skulle behöva en medhjälpare här hemma, så man kan göra lite mer med hästarna. Lite svårt att göra allt med unghästarna själv. Så en typ praktikant vore ju helt perfekt. Då blir det lite gjort också, kanske skulle sätta ut en annons?

Kvällen har jag spenderat i tv-soffan, kollade på något program på tvn och sen på en film, bristande bevis. Riktigt bra, se den om ni inte sett den. Anthony Hopkins i huvudrollen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Känner du inte att den är på väg?! Det har luktat vår i flera dagar nu, den är alldeles straxt här. Det kan bli hur dåligt väder som helst men jag vet att den är här.

Puss och Kram

2009-03-03 @ 10:01:53
URL: http://emiliej86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0