Ojojoj

Sorry för jättekass uppdatering.

Kom precis på att jag nog inte skrivit något här sen i fredags. Igår började det snöa... Och det har fortsatt. Ligger en del snö nu igen =( inte alls kul. Hade hoppats att våren var här. Men tydligen inte än.

Jag och Lisa sitter och planerar tävlingssäsongen nu. Det var några år sedan jag tävlade sist, men både Loppan och Cirren behöver komma ut på tävlingsbanorna. Så nu blir det hårdträning för mig och hästarna fram till maj. Då drar det igång på allvar om jag får som jag vill.

Sen ska Lilleman få komma igång ordentligt så jag kommer ha massor att göra, bara lite vår så jag får extar motivation vore underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0