Så där

Nu sitter jag här i soffan igen. Kanske skulle fråga mamma om hon vill titta på Bucket list med mig? Är trött redan och då är klockan bara sju. Hmm, inte bra. Idag har ändå varit en ganska lugn dag. Hästarna har fått vila och kommer få vila imorgon med, så sen måste jag rida resten av veckan och hela nästa vecka för nästa helg är det premiering. Och då lär jag väl inte hinna rida. Tidsprogrammet var inte utlagt igår, men skriver jag att det inte är utlagt så ligger det säkert där på Spafs sida...

Har varit inne på AF idag och inte gjort så mycket, som vanligt där... Får vänta tills 30 mars innan man får vara med i jobbgarantin, om man inte fått jobb tills dess. Men vem vet, det kanske man har? Jag ska i alla fall söka lite jobb nu, hittade en del roliga som jag tror skulle passa. Men det är väl x antal hundra som söker dem... Var förbi anza en sväng också. Tittade på nya lagret som vart stort.

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Men sitter och tänker på vad jag kan tänkas köpa imorgon. Har ett par saker på inköpslistan redan =), och det lär säkert bli en del saker till som följer med hem.

HV spelar sjunde avgörande match idag, på hemmaplan. Så jag hejjar så där sporadiskt som vanligt. Orkar inte titta men hejjar i alla fall på dem... Mest för att de allra flesta i bekantskapskretsen gör det haha. Grupptryck???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0