Såååå trööööött

Och fryser om fötterna gör jag också.

Funderar starkt på att gå och lägga mig, ska i så fall bara värma min vetekudde och sen blir det sängen.

Imorgon är det upp tidigt och fixa hästar och stall och sen styr vi bilen mot Skövde. Hingstpremiering på Grevagården. Ska bli jättekul! Synd bara att vädret är som det är, har varit himla fint de sista åren. Men, men.

Har pratat med Johanna i typ två timmar nu ikväll. Blir alltid såna roliga samtal, även om vi inte pratar om nåt speciellt.

Ska springa ner och värma vetekudden nu och sen blir det nog sova. Och jag som knappt gjort något alls idag, konstigt.

Borde spara alla bilderna på hårddisken också, men det hinner jag imorgon, orkar inte det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0