Ska snart sova

Annars kommer jag vara jättetrött imorgon.

Kom på att jag glömt att väga upp höet inför morgondagen nu när jag var ute och fodrade så det blev lite extratid i stallet. Men det är bara mysigt att vara där. Tror att jag ska ta tag i att ordna upp i sadelkammaren snart. Nu när det börjar bli varmare är det mycket roligare att göra saker ute. När det är kallt och man måste ha massa kläder på sig så blir det mycket bökigare.

Borde egentligen gå och lägga mig nu, ska upp vid typ halv fem. Innan var det min vanliga gå upp tid. Nuförtiden sover jag en del timmar till. Men det får man när man är arbetslös tycker jag. Något plus ska det väl finnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0