Snart ny vecka igen

Helgen har gått för fort. Och det har blivit för lite sömn också, så egentligen borde ju helgen kännt lång? Eller hur...

Funderar på att lägga mig snart, lär inte hålla mig vaken om jag ska titta på film, så sängen känns mest lockande för tillfället. Som sagt, ny vecka imorgon. Ska följa med lillasyster till Scandinavian photo och kolla på kamera i veckan och då tänkte jag titta förbi anza också, var ett tag sen jag såg alla. På onsdag ska jag och Lisa på floating och massage, lite lyx i vardagen =). På söndag är det årsmöte för SCS också. Lutar mycket åt Örebro fredag-lördag också. Så massor att göra den här veckan.

Nä, borsta tänderna och sen sova? Det låter väl som en toppenidé, eller? Saknas några timmars sömn, men ska försöka komma upp inte alltför sent imorgonbitti.

Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0